0,00  DKK
Generelle salgs- og leveringsbetingelser


Anvendelsesområde

For forretningsforbindelserne mellem boesner Versandservice GmbH (i det følgende: "boesner") og købere / kunder af online-shoppen gælder udelukkende følgende generelle salgs- og leveringsbetingelser. Aftalesproget er dansk.

 Til udvalget

Kvalitetsmærke

Payment Card Industry Data Security Standard (eller kort PCI DSS):
Dette kvalitetsmærke bekræfter, at betalinger med kreditkort i denne webshop er sikre. Udbyderen bruger en certificeret betalingsløsning og har udstedt en bindende, korrekt indholdsoplysning for sikker håndtering af kreditkortoplysninger. Virksomheden opfylder dermed sikkerhedsstandarden i kreditkort industrien (PCI DSS). PCI DSS kræver en opdatering af spørgeskemaet hver 12. måned.
» Mere om sikkerhedsstanden i kreditkort industrien

 Til udvalget

Klager/Konfliktløsning

Siden den 15. februar 2016 har EU-Kommissionen stillet en klageportal til rådighed. Dette giver forbrugerne mulighed for at bilægge tvister i forbindelse med deres online ordre uden at skulle gå i retten.  Klageplatformen kan nås på det eksterne link http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
I den forbindelse er vi juridisk forpligtet til at henvise dig til vores e-mailadresse.
Denne er:
danmark@boesner.com

Vi bestræber os på at bilægge tvister som følge af vores kundekontrakter efter fælles aftale. Derudover er vi ikke forpligtede til at deltage i en forligsprocedure og kan desværre ikke tilbyde vores kunder deltagelse i en sådan procedure.

 Til udvalget

Privatliv

Vores databeskyttelsespraksis er i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). Nærmere oplysninger om databeskyttelse kan findes ved at følge nedenstående link til vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger: http://www.boesner.dk/forretning/databeskyttelse

 Til udvalget

Priser

boesner-priserne beregnes som engrospriser, dvs. der er allerede i vores priser taget højde for, at forhandlere, professionelle kunstnere og alle andre kundegrupper og brancher, der er opført i vores kundeliste, har større købsmængder. For nogle artikler er en forskudt, volumenbaseret prissætning blevet valgt. Brutto salgspriserne i DKK er inkluderet den gældende danske momssats og gælder for hele landet og i udlandet.
Leverancer i forbindelse med erhvervelser indenfor Fællesskabet faktureres uden moms (Reverse Charge System), hvis kunden har et gyldigt momsidentifikationsnummer.

 Til udvalget

Indgåelse af kontrakten

Din ordre repræsenterer et tilbud til os om at indgå en kontrakt med dig om de bestilte varer. Når du bestiller i vores online shop, modtager du en email fra os, som bekræfter bestillingen og detaljerne for de bestilte varer (ordrebekræftelse). Denne ordrebekræftelse udgør ikke en accept af dit tilbud, men er udelukkende til din information. Købsaftalen kommer først i stand ved fremsendelse af de varer, du har bestilt.

 Til udvalget

Levering og Bestilling

Alle ordrer afsendes fra den centrale forsendelsestjeneste i Tyskland.
Ordrer kan placeres pr. post, telefonisk, via e-mail eller direkte fra online-shoppen. Af organisatoriske grunde er det kun muligt at tilføje varer til en eksisterende ordre samme dag og kun via telefon.

 Til udvalget

Bestillingsforløb

Flere ordrer behandles som individuelle ordrer og kan som udgangspunkt – uagtet forbrugernes lovbestemte fortrydelsesret - ikke annulleres. Derfor bedes du kontrollere, at dine oplysninger er korrekte, inden du sender din ordre. Når du bruger vores online-shop, har du – inden du sender ordren – i hvert punkt i ordredialogen mulighed for at gå tilbage og rette eventuelle forkerte poster. Har du spørgsmål, så kontakt vores telefoniske hotline på 3132 5021 mandag til torsdag fra kl. 9-15 og fredag fra kl. 9-13.
Du betaler de hermed forbundne telefonafgifter i det danske fastnet.
Dine spørgsmål besvarer vi også gerne via e-mail på danmark@boesner.com. Dine ordrer gemmes hos os.
Hvis du mister dine ordredokumenter, så bedes du kontakt os via e-mail / telefon. Vi vil gerne sende dig en kopi af detaljerne til din ordre.

 Til udvalget

Ophævelse af kontrakten

Efter kontraktens indgåelse har vi ret til at ophæve kontrakten, hvis vores service bliver permanent umulig af årsager, som vi ikke er ansvarlige for, f.eks. fordi en underentreprenør fejler af grunde, som vi ikke er ansvarlige for eller i tilfælde af force majeure. Hvis kunden er forbruger, er en sådan ret til ophævelse på grund af manglende underleverandør kun mulig, hvis vi har gennemført en kongruent dækningsaftale med vores underleverandør til fremskaffelse af varerne. Vi informerer dig straks om utilgængeligheden af bestilte varer. Vi refunderer straks eventuelle modtagne vederlag.

 Til udvalget

Produktoplysninger, afvigelser fra ordren

Produkterne, der er vist eller beskrevet i vores kataloger eller på vores hjemmeside, kan blive ændret af producenten. I tilfælde af, at de eksisterende produkter ikke længere er tilgængelige hos vores leverandører, vil vi også tilbyde dig andre, muligvis nyere versioner eller produkter, som kan leveres, for så vidt disse er særligt funktionelle og æstetisk tilsvarende, og det er rimeligt for dig. Standardafvigelser forbliver forbeholdt under alle omstændigheder. På trods af omhyggelig oplagring af varer kan det ske, at en tilbudsartikel er hurtigere udsolgt end beregnet og derfor ikke kan leveres.

 Til udvalget

Forsendelse i Danmark

Kunden skal bestille for minimum DKK 400,- inkl. moms (netto DKK 320,-). Leveringer med lavere bestillingsværdi kan udføres mod et tillæg på DKK 40,- inkl. moms (netto DKK 32,-) ved bestillingsværdi under DKK 400,- inkl. moms (netto DKK 320,-). Ved beregning af en samlet bestillingsværdi for en kunde gør boesner udtrykkeligt opmærksom på, at der alene tages hensyn til ekstrabestillinger afgivet samme dato.

 

Engangsbeløbets art Pris i DKK brutto/netto Bemærkning
Gratis forsendelse 0,00 (+evt. ekstraordinært tillæg, s.u.) fra en bestillingsværdi på DKK 800,-/640,- brutto/netto
Almindelig fragtgebyr 50,-/40,- (+evtl. ekstraordinært tillæg, s.u.) fra ordre værdi på 800, - / 640, - DKK brutto / netto
Tillæg for mindre mængder 40,-/32,- ved en bestillingsværdi under DKK 400,-/320,- brutto/netto
Særlige tillæg for følgende varer    
for ler 29,00/23,20 Pr. 1 stk.
for Glasskifterammer fra format 30 x 40 cm,

35,00/28,00 pr. 1 stk.

30,00/24,00 pr. 1 stk.

Fra 1 stk.

Fra 10 stk.

Fra 1 stk.

Fra 10 stk.

fra formatet 50 x 60 cm = mindste ordremængde 2 stk. pr. format

for Glasskifterammer
fra format 60 x 80 cm
40,00/32,00 pr. 1 stk.

35,00/25,00 pr. 1 stk.

 for løse blindrammer 0,44/0,37 lb.m  
 for løse blindrammer – for tillæg fra 180 cm længde 30,00/24,00 pr. 1 stk.  
 For briolet op til 30x30x70cm, 30,00/24,00 pr. 1 stk.
25,00/20,00 pr. 1 stk.
fra 1 stk.
Fra 5 stk.
 For briolet op til 30x30x100cm 40,00/32,00 pr. 1 stk.
35,00/28,00 pr. 1 stk.
fra 1 stk.
fra 5 stk.
 for Opspændte lærreder fra Format 100x120cm 200,00/160,00 pr. 1 stk.
125,00/100,00 pr- 1 stk.
Fra 1 stk. pr. Format
Fra 6 stk. pr. format
 Stofruller fra en længde på 1,75 m 30,00/24,00 pr. 1 stk.  Fra 3 ruller af en slags bortfalder tillægget
 for staffelier 290,00/232,00 pr. 1 stk
210,00/168,00 pr. 1 stk.
180,00/144,00 pr. 1 stk.
fra 1 stk.
fra 3 stk.
fra 5 stk.
 for galleriskinne 35,00/28,00 pr. 1 stk
30,00/24,00 pr. 1 stk.
25,00/20,00 pr. 1 stk.
fra 1 stk.
fra 3 stk.
fra 5 stk.
 for Nabertherm ovn, str.:    
 Top16R, Top 45eco, Top 45, Top 60eco, Top 60R, N 40E, N60E, N 60LE 600,00/480,00 pr. 1 stk. - fragtpriser til kantsten –

(Leverancen UDE FORAN bygningen,
fri aflæsningsmulighed, som er tilgængelig
for en lastbil. Leverancen inkluderer IKKE
transporten frem til anvendelsesstedet og
IKKE opstillingen af ovnen på anvendelsesstedet.)

  
Top 100, Top 140, N 100, N 110H, N 100E, N 140 E
Top 190, N 150, N 150H, N 200, N 200H, N 210 E
800,00/640,00 pr. 1 stk.
 Top 220, N 300, N 300H, N 280E 1200,00/960,00 pr. 1 stk.
 N 440, N 440H, N 660, N 660H, N 500E spørg efter pris.
 Til udvalget

Levering

Ordrer vil blive afsendt 1 – 3 arbejdsdage (mandag-fredag) efter modtagelsen, i tilfælde af levering mod forudbetaling fra modtagelsen af betalingen, til transportvirksomheden (pakkeservicen, speditør). Den samlede leveringstid inklusive transport er 2 – 4 arbejdsdage (man-fre). For følgende artikelgrupper gælder der længere leveringstider, som vi gerne vil oplyse på forespørgsel: specialfremstillede bøjlerammer og billedrammer og ovne. Vi beder om forståelse for, at leveringen af vores leveringstjenester eller leveringstiden kan være forsinket i tilfældet af uforudsete omstændigheder som dårligt vejr, sne og is samt ved en over gennemsnitlig høj ordreindgang.
Leveringer foretages normalt af pakketjenester. Disse leverer kun fra mandag til fredag, på de sædvanlige tider, og efterlader ved fravær af kunden en besked, for at arrangere et nyt leveringstidspunkt. Ruterne bestemmes af udbyderen og ligger udenfor vores indflydelse. Leveringer bør derfor altid finde sted samme tidspunkt på dagen.  Du har givet samtykke til, at din e-mailadresse og telefonnummer videregives til leveringstjenesten. Derfor vil en sporings-e-mail blive sendt til dig ved levering via ”UPS”. Ved hjælp af sporingsnummeret kan du altid kontrollere leveringsstatussen på din pakke. Skulle det første forsendelsesforsøg stadig ikke lykkes, kan du bruge UPS-Info-Notice og dit pakkesporingsnummer på UPS-hjemmeside til at arrangere en ny levering og/eller angive en ny leveringsadresse. UPS foretager som regel op til 3 leveringsforsøg. Bemærk venligst, at i fjerntliggende områder kan antallet og typen af leveringsforsøg være forskellige. Hvis alle leveringsforsøg mislykkes, returneres pakken til os. Ved levering med speditør bliver du som regel, før leveringen, underrettet pr. telefon, med henblik på at aftale en leveringsdato. Vær opmærksom på, at speditører normalt kun leverer til forsiden af huset, og at det som regel af organisatoriske årsager ikke er muligt, at chaufføren bærer forsendelsen ind i huset.
Hvis kunden ikke er en forbruger jf. § 13 BGB, så er angivne leveringstider ingen faste frister, medmindre en leveringsdato er blevet lovet.
For så vidt en levering til køberen ikke er muligt, fordi den leverede vare ikke passer gennem købers hoveddør, husdør eller trapperne eller fordi køberen ikke findes under den leveringsadresse, som han har angivet, selv om den specifikke leveringsdato blev meddelt køberen med rimelig frist, så bærer kunden omkostningerne for den mislykkede levering.

 Til udvalget

Betalingsbetingelser

Vi tilbyder i vores webshop følgende betalingsbetingelser:

  • Mod faktura: Faktura ska betales senest 14 dage efter modtagelsen af varerne.
  • Kreditkortbestilling: debiteringen sker ved forhåndstilladelse, dvs. på tidspunktet for din online bestilling vil kun beløbet blive reserveret til betalingsmetoden ”kreditkortbetaling”. Den faktiske debitering / betaling af dit kreditkort vil blive foretaget efter levering og efter fakturering.
  • Forudbetaling: Efter at have modtaget din ordre, vil vi sende dig en forudbetalingsfaktura. Afsendelsen af din ordre finder sted efter modtagelse af betalingen.


Vi forbeholder os ret til kun at levere mod forudbetaling (i så fald starter leveringsperioden efter modtagelse af betaling på vores bankkonto). For at afgøre, om betalingsmetoden fakturakøb kan anvendes, indhenter vi oplysninger fra Experians RKI-Register (Experian A/S, Lyngbyvej 2, København, Danmark, tlf.  +45 70 10 10 01 07, http://www.experian.dk/forretningsvilkaar/brug-af-personlige-oplysninger.html)

Køb på faktura er muligt for forbrugere over 18 år. Leveringsnota og faktura er normalt knyttet til pakken (undtagelse: hvis leveringsadressen afviger fra faktureringsadressen, vil fakturaen blive leveret ved brevpost). Købsprisen forfalder 14 dage efter modtagelsen af varen. Hvis du er forsinket med betalingen, vil du modtage 3 rykkere i intervaller på cirka 3 uger. Derefter rapporterer vi den manglende betaling til Experian RKI Register og forbeholder os ret til at videresende vores krav til Bliv Inkassopartner. Dette kan medføre yderligere gebyrer for dig.

 Til udvalget

Skader på forsendelsen

For så vidt kunden ikke er forbruger i henhold til § 13 i den tyske borgerlige lovbog, så er han ved modtagelsen forpligtet til at kontrollere, om indholdet af leverancen er korrekt, om antallet er fuldstændig og om leveringen udvendigt er ubeskadiget. Transportskader skal i dette tilfælde straks kvitteres af speditøren på overtagelsesbilaget. Ellers betaler transportfirmaet ikke erstatning.
Kunder, som ikke er forbrugere, skal fremsætte krav for transportskader mod modtagerens fragtfører (pakketjeneste, speditør, post). Vi beder dog også kunder, der har afgivet en bestilling som forbruger at meddele fejl ved forsendelsen, herunder transportskader, så hurtigt som muligt. Undladelsen af en sådan meddelelse har ingen konsekvenser for de retlige krav.


 Til udvalget

Reklamation

Ved handelstransaktioner gælder forpligtelsen til øjeblikkelig anmeldelse af mangler iht. § 377 i den tyske handelslovbog HGB. For at lette behandlingen, bedes du at indtaste dit kunde- samt faktura eller fragtbrevnummer. Ikke betalte returforsendelser fra kunder, som ikke er forbrugere, modtager boesner ikke.  
Hvis der leveres varer med åbenlyse transportskader til dig som forbruger, bedes du straks klage over disse fejl til leverandøren og kontakte os så hurtigt som muligt. Manglende indsendelse af en reklamation eller kontakt har dog ingen konsekvenser for dine lovbestemte rettigheder. Men du hjælper os at gøre vores egne krav mod transportøren eller transportforsikringen gældende.

Vedlæg venligst den udfyldte returformular der er vedlagt din leverance, når varen retursendes. Undladelse af disse oplysninger eller vedlæggelse af returformularen har ingen virkning på dine rettigheder.

 Til udvalget

Retursending af varer

Skulle du gøre brug af din fortrydelsesret eller på grund af mangler skal eller vil returnere varen, så beder vi dig om at informere os på forhånd.  Vi har det ønske at afstå fra ufrivillige returforsendelser. Refusionen af returomkostningerne i forbindelse med dine mangelskrav forbliver upåvirket heraf. Ved afbestilling skal varernes umiddelbare returforsendelsesomkostninger afholdes af køberen.
Bemærk venligst, at varer, der ikke er præfabrikerede, og hvis fremstilling er underlagt individuel udvælgelse eller bestemmelse af forbrugeren eller klart tilpasses forbrugernes personlige behov (f.eks. billedrammer fremstillet efter dine specifikationer eller kilerammer) er udelukket fra fortrydelsesretten.

 Til udvalget

Salgskuponer

For hver ordre kan kun én salgskupon gøres gældende. Hvis der kræves en minimumsordreværdi, beregnes gebyrer så som forsendelses- eller emballeringstillæg samt tillæg ikke til ordreværdien.
Afgørende er varens samlede købsværdi efter fradrag af mulige afkast eller sammenlignelige kreditter.

 Til udvalget

Forældelsesfrist for mangelsbeføjelser

Hvis kunden modtager varer som forretningsdrivende, er mangelsansvarsfristen et år fra overdragelsen. Denne periode gælder også for erstatningskrav for følgeskader, medmindre der gøres krav på erstatning for tort. Derudover er den lovbestemte mangelsansvarsfrist på 2 år.

 Til udvalget

Tekniske oplysninger

Med hensyn til behandlingen af de produkter, der leveres af os, gives oplysninger efter vor bedste viden, men principielt uden vores egne tests og uden krav på fuldstændighed. Vi påtager os intet ansvar for, at varerne bruges til et bestemt formål hos kunden. Oplysningerne i produktbeskrivelserne fritager ikke kunden i den forbindelse for selvansvarlige undersøgelser. Så snart en beskaffenhed ikke udtrykkeligt er aftalt, skal det bedømmes i henhold til lovbestemmelserne, om der er tale om en mangel eller ej. I denne henseende er vores ansvar for offentlige erklæringer (f.eks. brochurer) fra fabrikanten, underleverandører eller andre tredjeparter dog udelukket.

 Til udvalget

Emballage, bortskaffelse af gammelt udstyr

Omhyggelig håndtering af økologiske ressourcer er højt prioriteret af boesner Versandservice GmbH. Hertil hører undgåelse af unødvendigt energiforbrug, reduktion af emballagematerialer og konstant optimering af logistikprocesser. boesner Versandsservice GmbH overholder alle lovbestemmelser i emballageforordningen og deltager i brancheløsningen af Vfw GmbH, Köln til genbrug af salgsemballage.
Elektrisk og elektronisk udstyr må ikke bortskaffes sammen med husholdningsaffald. Forbrugerne kan gratis levere deres WEEE på et af de kommunale indsamlingssteder.

 Til udvalget

Henvisning til tilbagelevering af batterier / genopladelige batterier

Batterier må ikke bortskaffes sammen med husholdningsaffald. Du kan gratis returnere dine gamle batterier til de offentlige opsamlingssteder i din kommune eller hvor som helst hvor batterierne sælges. Forurenede batterier er mærket med et symbol bestående af en krydset skraldespand og kemisk symbol (Cd, Hg, eller Pb) af tungmetallet, der bestemmer dets klassificering som forurenede stof.


Skiltet „skraldespand“ betyder:
Batterier og genopladelige batterier må ikke bortskaffes sammen med husholdningsaffald. Tegnene under skraldespanden står for:
Pb: Batteriet indeholder bly
Cd: Batteriet indeholder cadmiun
Hg: Batteriet indeholder kviksølv

 Til udvalget

Lovvalg, Værneting

Kontrakten er underlagt tysk lovgivning, ved udelukkelse af den international købelov (CISG). For kontrakter med forbrugere fra udlandet er beskyttelsen i henhold til de obligatoriske forbrugerbeskyttelsesbestemmelser i det pågældende bopælsland gyldig og finder tilsvarende anvendelse. Værneting er Witten, hvis kunden er forretningsdrivende eller et offentligt selskab eller en offentlig specialfond. En forretningsdrivende er en, der driver handelsforretning, eller som er klassificeret som forretningsdrivende af andre retlige grunde i den tyske handelslovbog HGB.

 Til udvalget

Retlig fortrydelsesret

Følgende afbestillingsregler gælder kun for forbrugere i henhold til § 13 i den tyske borgerlige lovbog. Er forbruger er en fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, som ikke kan tilskrives deres kommercielle eller selvstændige virksomhed.

 Til udvalget

Fortrydelsesregler

 

Fortrydelsesret

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale inden for fjorten dage uden at give nogen grund herfor. Fortrydelsesfristen er fjorten dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart, udnævnt af dig, som ikke er transportøren, har hhv. havde modtaget den sidste vare.
For at udøve din fortrydelsesret skal du kontakte os, boesner danmark, postboks 118, 2000 Frederiksberg, Tlf. 31325021, e-mail danmark@boesner.com, ved hjælp af en klar erklæring (f.eks et brev via posten eller en e-mail), og informere om din beslutning om at træde tilbage fra denne aftale. Du kan bruge den vedhæftede fortrydelsesformular, men dette er ikke påkrævet. For at opretholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at du sender meddelelsen om udøvelsen af fortrydelsesretten inden udløbet af fortrydelsesfristen.

Følger af fortrydelse

Hvis du træder tilbage fra denne aftale, skal vi tilbageføre alle betalinger, vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostningerne (bortset fra meromkostningerne som opstod, fordi du valgte en anden type levering end standardleverancen) straks og senest fjorten dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om din fortrydelse af denne aftale.
For denne tilbagebetaling bruger vi den samme betalingsmetode, som du brugte i den oprindelige transaktion, medmindre andet er aftalt med dig; under ingen omstændigheder vil der blive opkrævet gebyrer mht. tilbagebetalingen af dig.

VI kan nægte tilbagebetalingen indtil vi har modtaget varerne, eller indtil du har fremlagt bevis for, at du har sendt varerne retur.

Du skal returnere varerne til os straks og under alle omstændigheder senest fjorten dage fra den dato, hvor du har informeret os om fortrydelse af denne aftale. Fristen er opfyldt, hvis du sender varerne inden for en frist på fjorten dage. Du bærer de umiddelbare omkostninger for returneringen af varerne. Omkostningerne anslås til højst DKK 1000,-.

Du skal kun betale foret eventuelt tab i varernes værdi, hvis dette tab af værdi skyldes en håndtering af dig, der ikke har været nødvendig for at kontrollere varernes art, egenskaber og funktionalitet.  

 

 Til udvalget

Du bestiller i vores butik ved at følge disse trin:

1) Du sender artikler ved at klikke på knappen ”Læg i kurv” uden forpligtelse i din indkøbskurv

2) Du kan se alle de varer du har lagt i indkøbskurven ved at klikke på "Indkøbskurv". Her kan du også slette artikler eller ændre på antallet.

3) Hvis du vil købe varerne fra din indkøbskurv, skal du klikke på ”fortsæt”. Dette vil tage dig til bestillingsprocessen. Du har mulighed for at logge ind med dit eksisterende login, for at registrere dig eller for at fortsætte bestillingsprocessen uden at registrere.

4) Vælg derefter den ønskede betalingsmetode.

5) Før du sender din ordre, modtager du på afslutningssiden en oversigt over alle data i din planlagte ordre (især faktura- og leveringsadresse, produkt, priser, mængde, betalingsmetode). Her bliver du bedt om at bekræfte rigtigheden af dine oplysninger og handelsbetingelserne. Her kan du også rette hhv. ændre dine bestillingsoplysninger, idet du klikker på ”tilbage”.

6) Ved at klikke på knappen ”køb” sender du din ordre til os. Med dette tilbyder du os indgåelsen af en købsaftale. Hvis du har valgt betalingsmetoden ”mod faktura” eller ”mod forudbetaling”, modtager du nu ordrebekræftelsen direkte. Hvis du har valgt betalingsmiddel kreditkort, vil du blive knyttet til den tilsvarende side af betalingsudbyderen, så du indtaste dine oplysninger her. Efter en vellykket indtastning vil du blive linket tilbage til vores butik og også modtage informationen om ordrebekræftelsen. Oplysningerne om tidspunktet for indgåelse af kontrakten findes i den tilsvarende sektion i handelsbetingelserne.
Du laver et bindende tilbud, hvis du har gennemgået online bestillingsprocessen ved indtastning af die ønskede oplysninger, og i det sidste bestillingsskridt af klikket på knappen ”køb nu”.

Når du har sendt din ordre, sender vi dig en e-mail, som bekræfter vores modtagelse af din bestilling og dennes detaljer. (kvittering for modtagelse).

Købskontrakten afsluttes kun ved at fremsendelse af de varer, du har bestilt.

 Til udvalget

Shopejer

Boesner Versandservice GmbH
Gleiwitzer Strasse 2
58454 Witten

Tlf: +49 2302 9 10 66-0
Fax: +49 2302 9 10 66-32

E-Mail: versandservice@boesner.com


Tilgængelighed: mandag til fredag fra kl. 08.00 til 20.00.


Adm. Direktør: Jörg Vester
Byret Bochum
HRB 8280
MomsID: DE812595979


Skattenummer: 348/5886/0120


© 2014 Brugsretten til alle tekster, grafik og billeder på vores hjemmeside www.boesner.com ligger udelukkende hos os eller vores partnere. Kopiering og duplikering af Boesner-katalogerne samt indholdet af hjemmesiderne er kun tilladt med skriftlig tilladelse fra Boesner GmbH Holding + Innovations, D-58456 Witten, Gewerkenstraße 2.

Download Generell salgs-og leveringsbetingelser

 Til udvalget